معرفی انیمیشن | خرگوش مرغی و همستر تاریکی
  • کد مطالب: ۱۸۵۰۵۵
  • /
  • ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۸

معرفی انیمیشن | خرگوش مرغی و همستر تاریکی

این انیمیشن اثری جذاب، تخیلی و ماجراجویانه است. در جای‌جای این انیمیشن به کودکان و البته بزرگ‌ترها یاد می‌دهد که متفاوت بودن دیگران را نباید مورد تمسخر قرار داد.

سعید جلائیان بخشنده - این انیمیشن اثری جذاب، تخیلی و ماجراجویانه است. در جای‌جای این انیمیشن به کودکان و البته بزرگ‌ترها یاد می‌دهد که متفاوت بودن دیگران را نباید مورد تمسخر قرار داد.

هم‌چنین به این مطلب مهم در قالب شعار یکی از شخصیت‌های مثبت داستان تأکید می‌شود که متفاوت بودن با دیگران نه‌تنها مانع پیشرفت ما نخواهد شد بلکه با همین تفاوت هم می‌توانیم قهرمان زندگی خود و دیگران باشیم.

روایت این پویانمایی را حیواناتی با شخصیت‌های متفاوت تشکیل می‌دهند. هرکدامشان حتی شخصیت منفی داستان قصه‌ی خود را دارد.
این انیمیشن دیدنی از قسمت جذابی آغاز می‌شود.

درست زمانی که پیتر و لاپین دو خرگوش برادر برای اکتشاف به یک سرزمین دور می‌روند. لاپی خرگوشی با یک گوش شکسته است که از نگاه و تمسخر دیگران آزرده‌خاطر است و آرزویش این است که پس از این کشف و بازگشت به خانه‌، دیگر دیگران به او نخندند.

این دو خرگوش در شرایطی که فکر می‌کردند موفق شده‌اند با شکست روبه‌رو می‌شوند. در هر صورت، او و برادرش وقتی ناامید بودند، کودکی به شکل خرگوش و جوجه پیدا می‌کنند که نامش مرغ‌گوش است.

پیتر مرغ‌گوش را به فرزندی می‌گیرد. او در شهر حیوانات ماجراجوی بزرگی است و پس از هر اکتشاف مردم شهر از او استقبال می‌کنند، موضوعی که سبب می‌شود مرغ‌گوش از همان کودکی آرزو کند مانند پدرش ماجراجوی بزرگی شود.

او برای رسیدن به این آرزو سخت تلاش می‌کند هرشب بیدار می‌ماند و درباره‌ی ماجراجویی مطالعه می‌کند. مرغ‌گوش در روزی که می‌خواست خودش را اثبات کند به دلیل تمسخر دیگران سعی کرد تفاوت‌هایش را مخفی کند و شبیه دیگر خرگوش‌ها شود.

اگرچه پدرش همیشه به او می‌گفت چیزهایی که ما را متفاوت می‌کنند همان چیزهای هستند که ما را خاص می‌کنند اما او به خاطر کلاه و کفشی که پاهایش را مخفی می‌کرد نتوانست در آزمون درست عمل کند.

مرغ‌گوش تصمیم گرفت راه دیگری برای اثبات خودش به دیگران پیدا کند. او برای پیدا کردن همستر تاریکی به سفر می‌رود و در این سفر اتفاقات جذابی رخ می‌دهد و مردم شهر به‌وسیله مرغ‌گوش و دوستانش نجات پیدا می‌کنند.

 

نام:
خرگوشی مرغی
و همستر تاریکی

کارگردان:
Ben staten

نویسنده:
David collard

زمان:
۹۱دقیقه

کشور سازنده:
بلژیک
و فرانسه

شرکت سازنده:
نتفلیکس

تاریخ انتشار:
۲۰۲۲

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.